Podni odvodni tuš recenzije

Kako organizirati podni odvod u kupaonici: opremite tuš bez pladnja

Takav je život, ali vrlo često mokre pločice su skliske pločice. Obratite pažnju na to prilikom odabira! Nije potrebno uzeti sve pločice iz jedne kolekcije, možete uzeti potpuno drugačiji na pod općenito, a posebno na područje za tuširanje. I možete se skliznuti, ali da pod tušem ne položite ne gumenu prostirku, već drveni roštilj, koji se savršeno uklapa u mnoge interijere.

Tuš bez palete u stanu: značajke odvoda u kupaonici

Sve što ste vidjeli, prelijepe slike tuševa, gdje ispod nadzemnog tuša nema pladnja, a pod cijele kupaonice izveden je na jednoj razini. Takav tuš ima neke značajke uređaja, zbog čega tuširanje bez palete u stanu nije uvijek moguće učiniti.

Tuš s podnim odvodom. Izgled i načela uređenja

So. Na fotografiji 1 – sama tuš kabina. Krajnji zid je potporni zid, iza njega je područje dizala, 16. kat. Svi ostali zidovi su ploče za jezičke i utore otporne na vlagu, a ne šuplje. Fotografiju je teško vidjeti, ali kabina je s prednje strane odvojena maticom od ploča s jezikom i utorima: 15 cm visine od bočne strane sobe, 20 cm – od bočne strane kabine. To jest, postoji razlika u estrihu od betonskog poda prije i nakon matice – oko 5 cm.

Zašto se ljestve za tuširanje u podu smatraju nezakonitim preuređivanjem ako to rade svi okolo?

Imam osjećaj da se iz godine u godinu odjeli dobivaju koordinaciju s manje i manje kompetentnim dužnosnicima. Koje uglavnom ne razumiju mnogo u inženjerske mreže, opterećenja i drugu komponentu dokumentacije. A s obzirom na svoje nerazumijevanje, lakše im je zabraniti sve. Na taj način oni jednostavno uvelike olakšavaju samo rad. Nema potrebe za dubokim kopanjem, nema potrebe za preuzimanjem odgovornosti. Odbaci i to je to.

Prostor za tuširanje bez ladice: ne samo moderan, već i udoban

Drugo, djeca koja žive u kući, stariji ili osobe s invaliditetom ne moraju prelaziti preko visoke strane palete. Nije slučajno da su tuš kabine s ravnim podom postale dio svjetskog koncepta „okruženja bez prepreka“ koji korisnicima niske mobilnosti olakšava posjete sanitarijama.

Tehnologija izrade kabine s podnim odvodom

Temeljna hidroizolacija. Samoljepljivi ili površinski lijepljeni materijali polažu se u dva sloja. Da biste pouzdano zaštitili bazu od propuštanja, valjke treba namatati oko zidova za oko 20 cm.

Gotov tuš bez tuša: nekoliko sjajnih opcija

tuš u kupaonici bez kupnje tuša

Tuš kabina s pladnjem zauzima puno prostora, a smještanje u standardnu ​​sobu nije uvijek moguće. Stoga često ne možete izbjeći izbor: kadu ili tuš. Problem možete riješiti na drugi način – ostavite kupku na mjestu i napravite tuš bez tuša. U našem članku pronaći ćete fotografije takvog dizajna i savjete za njegov dizajn.

Pitanja čitatelja na mrežnom forumu za savjetovanje:

Voda se odvodi u zid između kupaonice i kupaonice, prema kupaonici. U kupaonici se nalazi mala “kutija”, nakon otvaranja koja vidi potpuno normalan i uslužan odvod koji ide u kanalizaciju.

Trošak kanalizacijskih ljestvi različitih proizvođača

Pod u kupaonici je ujednačen i ravnomjeran, nema niti jednog kućnog praga, ni na ulazu ni pod tušem, napravljena je potpuna hidroizolacija cijele prostorije. Pločica je odabrana za dugu veličinu, jer se zbog toga bilo vrlo teško naginjati, morala sam je rezati u kutu gdje je tuš kabina bila kraća. Nagib je vanjski nevidljiv, ali voda zna svoj posao 🙂 Koje su nijanse .. prirodno, voda ostaje u šavovima pločica, a na pločici ostaje tanak sloj, a zatim se pomirite i pričekajte dok se sama ne osuši (budući da kupaonica ima topli pod, brzo se suši), ili koristite posebnu staklenu četku za uklanjanje vode.

Kvalitetni odvod pod tušem u podu - osnova nepomičnog tuša

Kvalitetni odvod pod tušem u podu – osnova nepomičnog tuša

Od autora: pozdrav svim našim redovitim čitateljima, kao i pridošlicama koji su se pridružili građevinskom portalu! Predmet popravka je neiscrpna niša za komunikaciju i iskustvo, u kojoj uvijek postoji nešto novo i uvijek se nešto nauči od profesionalaca. Tema današnjeg materijala je odvod pod tušem u podu , a ispada da u ovom naoko jednostavnom pitanju ima puno „zamki“ koje će naš materijal pomoći da se razuvjerimo.

Fotografija: “klasični tuš s podnim odvodom”

Nezavisno opremanje higijenskih objekata u zemlji, u kući, stanu, često se trudimo ne štedjeti, već preuređivati ​​prostor za osobne potrebe. Stoga često biramo ne gotove ponude, već pod pločicu stavimo ljestve za tuširanje i izgradimo jedinstvenu tuš kabinu. Uz svu želju za postizanjem savršenog rezultata, ne znamo svi kako se to radi. Slažete li se?